Tísňová péče

Služba naplňuje potřebu: Akutní krize, ohrožení, Rada, informace - Zdravotní problematika
Území, na kterém je služba poskytována
Terénní forma / služba přijde za mnou: Hlavní město Praha, Středočeský kraj, Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj, Ústecký kraj, Liberecký kraj, Královéhradecký kraj, Pardubický kraj, Kraj Vysočina, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj |
Komu je služba určena
Osoby v krizi |
Osoby se ZP - osoby s chronickým onemocněním |
Osoby se ZP - osoby s kombinovaným postižením |
Osoby se ZP - osoby s mentálním postižením |
Osoby se ZP - osoby s tělesným postižením |
Osoby se ZP - osoby se sluchovým postižením |
Osoby se ZP - osoby se zrakovým postižením |
Osoby se ZP - osoby s jiným zdravotním postižením |
Senioři |
Věkové skupiny
16-18 let (Terénní - od 18ti let) |
19-26 let |
27-64 let |
65-80 let |
Nad 80 let |
Kontaktní údaje na službu
Adresa: | Fügnerovo náměstí 1808, 12000 Praha |
Telefon: | 800 603 030 |
Email: | poptavka@andelstrazny.eu |
Web: | https://www.andelstrazny.eu/ |
Další adresy služby
Adresa: | 5. května 797, 47001 Česká Lípa |
Adresa: | Smetanova 523, 73961 Třinec |
Adresa: | Na Stráňce 1798, 37005 České Budějovice |
Adresa: | Kosmonautů 2021, 41201 Litoměřice |
Popis sociální služby
1. Komu je služba určena
Cílová skupina klientů (nad 18 let):
- Senioři
- Osoby se zdravotním postižením
- Osoby v krizi
Maximální kapacita tísňové péče činí 500 klientů.
Okruh osob, kterým není služba určena:
- žadatel není naší cílovou skupinou
- poskytovatel nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou osoba žádá
- zdravotní stav žadatele neumožňuje, či vylučuje poskytnutí sociální služby
- poskytovatel v době kratší než 6 měsíců před žádostí, vypověděl žadateli smlouvu o poskytování téže sociální služby z důvodu porušení povinností vyplývajících ze Smlouvy o poskytování sociálních služeb
2. Smysl, poslání a cíl služby
Poslání tísňové péče Anděl Strážný, z.ú.
Posláním služby tísňové péče Anděla Strážného je zachovávat u našich klientů optimální míru samostatnosti, nezávislosti a odpovědnosti za své chování, jednání, rozhodování, přispíváme tak k prožití plnohodnotného života, jímž žili doposud. Usilujeme o to, aby klienti zůstali součástí přirozeného společenství.
Cíl tísňové péče Anděl Strážný, z.ú.
Cílem tísňové péče Anděla Strážného je snížení sociálních, zdravotních a bezpečnostních rizik u občanů ČR. Zajištění pomoci v krizových situacích: při pádu, nevolnosti, zhoršení zdravotního stavu, získat jistotu soběstačnosti po hospitalizaci a oddálení nutností umístění osoby do pobytového zařízení.
Zásady poskytování tísňové péče Anděl Strážný, z.ú.
-
Zachování lidské důstojnosti: pracovníci jednají s klienty s úctou.
-
Volba klienta: respektujeme volbu a přání klienta.
-
Dialog: sociální práce je spoluprací klienta a týmu Anděla Strážného (sociální pracovnice, dispečerky tísňového pultu, aktivizační pracovnice). Setkání s klientem pojímáme jako rozhovor.
-
Otevřené jednání: vytváříme pravidla služby o kterých klienta před uzavřením smlouvy o poskytování sociální služby informujeme. Klient může kdykoliv požádat o přenastavení služby. Klient může smlouvu kdykoliv vypovědět bez sankcí nebo penalizace.
-
Diskrétnost: dodržujeme mlčenlivost, ctíme práva klientů a chráníme osobní i citlivé údaje.
-
Odbornost: principem služby je odborný a profesionální přístup k zájemci o službu i klientovi.
-
Respektování osobní svobody každého klienta: ke každému přistupujeme individuálně. Poskytovaná podpora se odvíjí od aktuálních potřeb každého klienta. Poskytování sociální služby a plánování vychází z klientova tempa a schopnosti vyjádřit a pojmenovat vlastní potřeby a přání.
-
Týmová práce: i když přistupujeme ke klientům individuálně, na řešení nepříznivé sociální situace klienta se může podílet celý tým pracovníků, v případě potřeby i dalších odborníků.
Smyslem naší práce je pomáhat klientům tak, aby mohli co nejdéle a bezpečně zůstávat v pohodlí svého domova.
3. Nabízené činnosti
Princip služby
Klient je vybaven naším monitorovacím zařízením s unikátními funkcemi, které je napojeno na nepřetržitý dispečink tísňové péče Anděla Strážného. Dispečink obsluhují vyškolení pracovníci v sociálních službách, kteří reagují na aktuální potřebu jednotlivých klientů a řeší jejich problém v reálném čase.
Působnost naší služby
Naše služba je poskytována v rámci celé České republiky, prakticky všude, kde je pokrytí signálem našich mobilních operátorů.
Výjezdy ke klientům
Ke klientům máme zajištěny výjezdy v rámci celé České republiky. V případě zmáčknutí SOS tlačítka a nutnosti fyzické kontroly klienta, můžeme vyslat na kontrolu stavu klienta proškolenou osobu, která zjistí situaci na místě a v případě nutnosti zajistí přivolání rychlé zdravotní pomoci. Můžeme zajistit i dovoz klíčů.
4. Specifika služby
Moderní tísňová služba Anděl Strážný chrání zdraví a životy, dává pocit jistoty a bezpečí 24 hodin denně, 365 dní v roce v rámci celé České republiky.
Prostřednictvím SOS tlačítka pomáhá řešit krizové situace seniorům, osobám se zdravotním postižením, dlouhodobě nemocným a jejich rodinám.
DRŽÍME SI STATUS " NEJVSTŘÍCNĚJŠÍ TÍSŇOVÉ SLUŽBY"
Anděl pomáhá v rámci celé České republiky
Prostřednictvím monitorovacího zařízení s SOS tlačítkem napojeným na náš dispečink zajistíme okamžitou pomoc školeného personálu v krizových situacích např. pádu, úrazu, nevolnosti, panické úzkosti apod.
Anděl Vám půjčí monitorovací zařízení zdarma.
- Identifikátor sociální služby: 8384795
- Druh sociální služby: § 41 - Tísňová péče
- Skupina služby: Služby sociální péče
- Služba je poskytována od: 19.05.2014
Časový rozsah poskytování služby
Terénní forma
NepřetržitěÚhrada za služby
PLACENÁ SLUŽBA
Moderní tísňová služba Anděl Strážný je registrovanou sociální službou podle ust. § 41 zák. č. 108/2006 Sb. Na úhradu služby lze využít příspěvek na péči.
1. adaptační měsíc vždy ZDARMA
Aktivujeme službu - nic neplatíte, nefunguje zařízení - výměna zdarma, chcete ukončit službu - žádné storno poplatky. Platíte pouze pravidelný měsíční poplatek za telekomunikační služby.
Fakultativní činnosti
NE
Architektonická bezbariérovost
NE
Název poskytovatele
IČ poskytovatele
02771527
Kontaktní údaje na poskytovatele
Adresa: | Fügnerovo náměstí 1808, 12000 Praha |
Telefon: | 487 883 136, 603 563 060 |
Email: | vedouci@andelstrazny.eu |
Web: | https://www.andelstrazny.eu/ |
Mapa
Fotografie zařízení
Kliknutím na obrázek ho zvětšíte a zobrazíte celou fotogalerii.